Sponsoren

Om de continuiteit van de concerten te borgen zijn wij doorlopend op zoek naar sponsoren fondsen en subsidieverstrekkers. Deze steun is nodig omdat we willen blijven zorgen dat deze concerten voor mantelzorgers gratis blijven. Dat betekend dat we de kosten die we maken op een andere manier gedekt moeten krijgen.

Het kan heel simpel zijn: Soms door het lenen van stoelen, soms door het maken van iets lekkers bij de koffie. Soms ook door ons simpelweg financieel te ondersteunen.

We laten graag zien wie ons geholpen hebben. Dat doen we op onze website en/of in het programmaboekje dat alle concertbezoekers  bij binnenkomst ontvangen.

Er zijn ook andere manieren te bedenken waarop we een sponsor waarderen voor de sponsoring.

Classic Night Diner

Ook organiseren we elk jaar een Classic Night Diner waarvoor u (tegen een vergoeding) tafels kunt reserveren om met familie, vrienden of relaties een heerlijk zes gangendiner te genieten. Met de opbrengst kunnen wij op zoek naar weer nieuwe projecten om mantelzorgers blij te maken.

Bent u geïnteresseerd en/of wilt u ons helpen? Wij nemen graag contact met u op!

In het verleden zijn we ook gesteund met een aantal subsidies.

Graag laten we hier zien wie ons allemaal hebben gesteund bij onze projecten!

Hoofdsponsor Classic Night Concert: The Most Wonderful time in Apeldoorn

De concerten in het seizoen 2021-2022 worden mede mogelijk gemaakt dankzij de volgende fondsen en subsidieverstrekkers