Geschiedenis

Classic Night Concerts hebben al een lange geschiedenis. Het is allemaal begonnen in Nunspeet waar op zaterdag 8 November 2014 het eerste Classic Night werd uitgevoerd. De eerste concerten zijn georganiseerd door de initiatiefnemers Annemarie de Jong en Babet van der Perk vanuit de behoefte mantelzorgers te waarderen en stimuleren. Beide initiatiefnemers zijn nog steeds betrokken zijn bij de Stichting. Als gevolg van de positieve response en het hierop volgende succes is Classic Night Concerts steeds verder geprofessionaliseerd. Intussen zijn we vanaf 2021 een Stichting met een ANBI-erkenning. We zijn en blijven een klein, betrokken en gemotiveerd team dat met veel persoonlijke inzet en ervaring projecten altijd tot een goed einde weet te brengen.