Hoe het werkt

De Stichting Classic Night Concerts organiseert samen met lokale  partners een concert in een geschikte locatie die we voor u hebben geselecteerd en vastgelegd.

Samen met u bepalen we een geschikte datum en het karakter van de avond. Er zijn drie opties

Classic Night Concert Compleet

Dit is een concert in een grote zaal (400 – 900 zitplaatsen). Er wordt opgetreden door het vocaal ensemble Annemarie & The Pilgrims Voices, het orkest Passione en (afhankelijk van het programma) enkele vocale en/of muzikale solisten. Het programma is een combinatie van licht klassieke muziek, jazz , musical, gospel en populaire muziek. Voor elk wat wils dus! Algehele artistieke leiding is in handen van sopraan en dirigente Annemarie de Jong.

Classic Night Concert Combo

Dit is een concert in een kleine tot middelgrote zaal (100 – 400 zitplaatsen).

Er wordt opgetreden door Annemarie de Jong begeleid door het combo van Passione met backing vocals en een instrumentale of vocale solist . Het programma is een combinatie van licht klassiek, easy listening, jazz, musical, gospel en populaire muziek. Algehele muzikale leiding Annemarie de Jong.

Classic Night Concert Intens

Dit is een kort optreden in een kleine zaal (50 – 100 zitplaatsen), of in een andere gelegenheid (bijvoorbeeld een restaurant, een grote zaal in een organisatie/bedrijf)

Solist Annemarie de Jong verzorgt samen met een pianist ( opt. bassist en Backing Vocals) een optreden van max een uur. Het programma wordt in samenwerking met u samengesteld.

In de organisatie en fondsenwerving wordt u volledig ontzorgd door de Stichting. We vragen u wel om mee te denken over het betrekken van lokale vrijwilligers bij de avond, op basis van draaiboeken die door ons zijn ontwikkeld.

Bent u geïnteresseerd en wilt u in gesprek? Wij nemen graag contact met u op!